Gewijzigde dienstverlening door coronavirus

Het coronavirus is nog niet verdwenen. Ook bij MyFamily blijven we voorzorgen nemen. Zo willen we het risico op besmetting voor jou en je familie verkleinen.

Daarom helpen we je graag terug verder aan onze loketten op afspraak of via ons videoloket! Zo kan je opnieuw ‘live’ spreken met een Groeipakketcoach. Bel ons even om je afspraak vast te leggen. Hieronder vind je onze contactgegevens terug.

Let op: Op 14/05 zijn we gesloten voor klanten. We zijn ook telefonisch niet bereikbaar.

Let op: er circuleren heel wat valse berichten via sms en WhatsApp over het Groeipakket en toeslagen. Krijg je zo’n bericht? Open de link niet en verwijder het bericht meteen. Wij communiceren enkel via brief en mail.

Stuur ons een mail:

Of stuur je vraag via ons contactformulier:

Of bel je MyFamily-kantoor

  • 078 15 40 25

    Elke werkdag tussen 8u en 18u (vrijdag tot 16u)

  • Nu geopend: 08:00 - 16:00

  • Routebeschrijving

    In deze Huizen van het Kind vind je onze Groeipakketcoaches:

    Verdachte email oproep of betaalaanvraag ontvangen?

    Deze onderwerpen vind je wellicht ook leuk

    Vond je dit interessant?

    Op de hoogte blijven over MyFamily? Meld je aan: