Alles over jouw Groeipakket op het MyFamily Portaal

MyFamily gaat voor duurzaamheid, veiligheid en een vlotte administratie. Daarom houden we je voortaan graag via digitale wegen op de hoogte over jouw Groeipakket. Geen brieven meer in de brievenbus, maar wel alles netjes bij elkaar in jouw digitaal dossier op het MyFamily Portaal.


Wat kan je allemaal vinden in jouw MyFamily Portaal?

Open de digitale deur naar je Groeipakketdossier. Je vindt er een overzicht van de bedragen die we op je rekening storten, toeslagen waar je recht op hebt en andere nuttige info over jouw Groeipakket.

Check je digitaal dossier in jouw MyFamily Portaal

  • Surf naar myfamily.be/portaal of klik op de knop “Jouw portaal”
  • Kies vervolgens een veilige sleutel om jouw dossier te openen:
    • itsme,
    • je elektronische identiteitskaart (eID) en een kaartlezer,
    • beveiligingscode via SMS, mail of mobiele app.
  • Je vindt alles over je Groeipakket onder de tab ‘Mijn Groeipakketten’ en ‘Documenten’.
  • Vul zeker jouw contactgegevens aan onder de tab ‘Gegevens’. Dan sturen we een mailtje wanneer er een nieuw belangrijk bericht over jouw Groeipakket in je digitaal dossier staat.

 

 

Gebruik je eBox van de overheid al?

Dan vind je daar voortaan ook alle documenten over jouw Groeipakket. Zo staan alle belangrijke documenten netjes bij elkaar. Da’s handig!

 

 

Is dat allemaal wel veilig?

Zowel eBox als het MyFamily Portaal zijn goed beveiligd. Enkel jij kan jouw Groeipakket-documenten bekijken. Je kan hier nalezen hoe we samen digitale communicatie veilig kunnen houden.

 

 

Alle voordelen van het MyFamily Portaal op een rijtje

  • Alles over jouw Groeipakket is altijd en overal raadpleegbaar via jouw MyFamily Portaal.
  • Je ontvangt een verwittiging per mail, zodra er een nieuw document op je staat te wachten.
  • Alle documenten staan netjes bij elkaar.
  • Jouw Groeipakket-documenten staan in een veilige omgeving.
  • We sparen het leven van een paar bomen. Dat is goed voor het milieu en je gezin.

 

Wil je onze brieven toch liever per post blijven ontvangen? Of heb je vragen over jouw MyFamily Portaal? Contacteer ons dan op de wijze die jij verkiest. We helpen je graag verder.